Baragoku, the Rose Jail
Skip, turn, step
Sunadokei, the Hour-glass
Kagami, the Mirror
Mit tennél, ha kiderülne, mások is vannak még,
akik tintából szőnek, rímből gyúrnak, grafittal hegesztenek
roppant koporsót az ember kémiájából összeállt világnak,
hogy köré egy újat, jobbat, szebbet teremtsenek?
Egy folyamatosan bővülő társaság ez, akik úgy határoztak felhasználják az összefogás kézenfekvő előnyét. Bennünk megvan a szándék s a vágy arra, hogy fejlesszük az önt, segítsük egymást, kötetlenül vagy kötöttebben, együtt, kreatívan.
Hát benned?
Nekem a rózsás és a homokórás tetszik leginkább. Tetszik az a szolid vonalvezetés, ami jellemzi ezeket a képeket (főleg maguk a rózsák, ahogy megrajzoltad). A többi hajlamos picit szálkásodni, de ezt egyáltalán nem negatívumként említem.
VálaszTörlésKöszönöm szépen. A Homokóra a te versed alapján készült mellesleg :D
VálaszTörlésEz így van, sajnos eléggé nehéz néha jól használni a ceruzát, olykor nem tudom kiradírozni a segédvonalakat, vagy elmaszatolom, de igyekszem fejleszteni a technikámat.
Oppáré... :D Megtisztelve érzem magam ^^
VálaszTörlésA technikád pedig elég jó állapotban leledzik, csak gyakorolni kell.
Nagyon tetszik, ahogy a kezeket megrajzolod. Én ha csak lehet, lehagyom őket a képekről, mert nehéz jól kezet rajzolni kicsiben, legalábbis nekem nem megy, vagy nincs hozzá türelmem. :D
VálaszTörlésSzolid vonalvezetés legtöbbször jó, de néha kevés, mert vázlat hatást kelt, én időnként várnék valami erőteljesebbet, ami pl a Ningyou, the Doll-on van is. (:
Dávid említette, hogy hajlamos néhol kicsit szálkásodni. Ez van, amikor direkt jó, de ki lehet küszöbölni, ha a tónusozáskor hegyesszögben rajzolod egymásra a vonalakat több irányból. Ez alatt azt értem, hogy satírozol az egyik irányba, utána a másikba stb, de ugyanolyan erősséggel egy adott helyen, hogy szép egyenletes tónust kapj a végén, és ne érezzük azt, hogy egy irányba csúszik a dolog.
Kiemelném, hogy nagyon dicséretes, hogy van türelmed ilyen részletességgel megrajzolni mindent. Nálad is nagyon tetszenek az ívek, ahogyan Annánál (arc, karok, lábak). ^^
Csak így tovább, Mendy! <3
Ja és nem maszatolunk grafitot. :D
De ezt már felesleges mondanom, mert mindig megteszem.
Tükör és homokóra. Mindkettő nagyon ötletes. Előbbiben a háttér a jól kidolgozott, az utóbbinak pedig hangulata van.
VálaszTörlésAzért majd szálkátlaníts. Nekem a ráspoly jut erről eszembe, de nálam vannak a témában avatottabbak is, inkább rájuk hallgass : >
Köszönöm a dicséreteket Viki ^^ Én kifejezetten élvezem az apró darabkákat illetve részleteket összerakni, mint a karok, kézfej, ujjak, vagy akár a láb, a cipők, ilyesmi. Odafigyelek az ívekre, hogy az alakjaim kecsesek legyenek, ez szinte a mániámmá vált amúgy... Magas és vékony és légies és blabla XD
VálaszTörlésTalán ez is az egyik oka annak, hogy olykor túl vázlatosak a rajzok, nem merek erősíteni, félek, hogy felborul az egyensúly és túl robosztus lesz.
A szálkásodás pedig a segédvonalak kitörlésekor jön elő. Ugyanis van néhány hely ahol nem férek hozzá, vagy nem bírom normálisan kiradírozni és így elég szőröcskések lesznek a vonalak, de a legközelebbi rajzaimban igyekszem a lehető leghalványabban vázolni aztán esetleg tollal vagy tussal kihúzni, és végre egy kicsit minőségibb munkát tolok az orrotok alá, a publikumnak nem való az ilyen harmadosztályú minőség. :D (Ezzel a maszatolás dolgot is megoldottam volna, most jövök rá. Jéé, fejlődök. Elméletben legalábbis.)
A tónusozási technikát amit említettél már próbáltam párszor, de eddig sosem jött úgy össze ahogy én akartam. Gyakorolni fogom, az biztos. Bár ezeken a rajzokon szinte alig van árnyékolás, vagy hasonló ami mondjuk nem ártott volna, de mindegy.
Köszönöm, Raptor. Nekem se ártana ráspoly. Vagy inkább körömreszelő XD Az finomabb, és nagyon apró részletekhez tökéletes. Örülök, hogy a technikám ellenére átjött a hangulat amit sugározni akartam, bár szeretném ha leírnátok konkrét elképzeléseiteket is arról, hogy mit gondoltok a képek jelentéséről, milyen benyomást/hangulatot keltettek bennetek akkor mikor megláttátok őket, stb.